Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Godziny pracy
Publiczne Przedszkole Nr 1 w Kaliszu czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 6.00 do 16.00.
Przedszkole jest nieczynne w dni ustawowo wolne od pracy.
Przyjęcia interesantów
Interesantów przyjmuje dyrektor przedszkola.
Interesanci przyjmowani są w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8.00 do 14:30.
Korespondencja
Informacje mogą być też udzielane telefonicznie / 62 / 75 75 742 w w/w godzinach.
Podania, wnioski i pisma interesantów można wysyłać na adres:
- Publiczne Przedszkole Nr 1
- 62-800 Kalisz
- ul. Pułaskiego 52-54
Korespondencję można kierować również drogą elektroniczną na adres e-mail: pp1@um.kalisz.pl
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: dokumentację kancelaryjną – wg Instrukcji kancelaryjnej; dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów
Sprawy prowadzone przez Przedszkole:
- Edukacja
- zapisy do przedszkola
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego
- dzienniki zajęć przedszkola
- Sprawy administracyjne
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola
- wydawanie zaświadczeń
- Sprawy kadrowe
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
- Sprawozdawczość
- raporty
- sprawozdania
- Archiwum
- akta osobowe pracowników
- dzienniki zajęć przedszkola
- protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola
- Finanse przedszkola
- sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
Tryb załatwiania spraw:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi : dyrektor przedszkola (w godzinach pracy przedszkola)
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup
- Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup wg ustalonego terminarza (na tablicach ogłoszeń, strona www)
Forma załatwiania spraw
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Organizacja przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków - Rozdział VIII Regulaminu Organizacyjnego.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 12-11-2024 - Edycja treści
- 08-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 02-02-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 616