Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa
- księga zarządzeń dyrektora przedszkola,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr remontów (książka obiektu budowlanego),
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- archiwum (wykaz teczek zarchiwizowanych),
- rejestr wypadków,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr zaświadczeń i upoważnień.
Zasady udostępniania:
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002r.Nr 101 poz. 926) Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 08-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 594